دیگر درمان وجود دارد برای دیالیز نارسایی کلیه و پیوند کلیه به جز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیگر درمان وجود دارد برای دیالیز نارسایی کلیه و پیوند کلیه به جز

وجود دارد دیگر درمان نارسایی کلیه به جز دیالیز و پیوند RiñonLa دیالیز و پیوند کلیه درمان شایع ترین مورد استفاده برای نارسایی کلیه، اما می تواند بیماری کلیوی در ریشه آن را درمان نیست، با این حال، یکی دیگر از درمان وجود دارد به جز دیالیز کلیوی و پیوند کلیه؟ ادامه مطلب را بخوانید، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang می توانید یک پاسخ خوب به من بدهید.

اول، ما می دانیم که علت بیماران نارسایی کلیوی نمی خواهید به دیالیز یا پیوند کلیه.

1. پیوند کلیه و دیالیز می توانید تمام نارسایی کلیه در ریشه آن را درمان نیست.

2. دیالیز سریع ترین راه برای کنترل علائم خود را و پاک کردن خون است، اما می تواند عملکرد کلیه را بازیابی کنید. علاوه بر این، دیالیز طولانی مدت می تواند باعث بسیاری از سمت موثر، مانند افت فشار خون، سردرد، گرفتگی عضلانی، نارسایی قلبی، و غیره.

3. این دشوار است برای گرفتن یک اهدا کننده مناسب برای نارسایی کلیه است. هنگامی که پیوند کلیه خود را موفقیت آمیز باشد، شما هنوز هم نیاز به داروهای برای جلوگیری از رد. علاوه بر این، کلیه جدید می توانید دوباره در چند سال شکست خورده است.

در مرحله دوم، چه راهکار دیگری می تواند نارسایی کلیه به جز دیالیز و پیوند کلیه کمک کند؟

برای درمان نارسایی کلیه، به درمان ریشه می تواند آسیب دیده را ترمیم به کلیه بافت ها و بهبود بهره وری از عملکرد کلیه لازم است.

در این مورد، آن را نشان می دهد درمان "چهار Uno''de درمان بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang. شامل چهار درمان های اصلی، پا حمام درمانی، درمان خوراکی طب چینی، Maikang مخلوط، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. این درمان ها به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از ریشه. از طریق یک روش سیستماتیک، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر بهبود یافته است. اگر عملکرد کلیه خود را بیش از 20٪ است، شما می توانید دیالیز و پیوند کلیه برای جلوگیری از یک زندگی با کیفیت بالا.

در واقع، درمان "نارسایی کلیه چهار درمان Uno''puede زیرا بخش هایی از کلیه های خود را کشته شده اند، و آنها را نمی توان ترمیم، اما درمان" چهار Uno''puede ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و محافظت بافت کلیه سالم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر درمان درمان دیالیز کلیه و نارسایی پیوند به جز در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا کنسولی دکتر آنلاین ما ارسال می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: